Twój sukces naszym celem


 


Marketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i może obejmować sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta. Poprzez marketing internetowy można wspierać swoje bieżące działania w tej dziedzinie. Internetowe narzędzia marketingowe - takie jak poczta elektroniczna i listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy - pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji.

 

Przykładem marketingu internetowego jest:

  1. reklama graficzna (display), a w ramach tego np.: reklama banerowa – reklama graficzna, zwykle w formie wydłużonego prostokąta, który jest umieszczany w górnej części serwisu internetowego lub billboardy, megabanery rozwijane lub pływające
  2. e-mail marketing – czyli reklama przesyłana na skrzynki e-mailowe, może przybierać formę jednorazowej wysyłki czyli e-mailingu bądź wysyłki powtarzalnej czyli newslelttera,
  3. reklama w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Youtube,
  4. marketing partnerski, czyli umieszczanie reklamy na stronie internetowej partnera,
  5. remarketing, czyli ponowne kierowanie reklamy do użytkownika, który już raz odwiedził stronę, jednak nie wykonał pożądanej akcji.